Planinarski siječanj

BPPP , Međimurje – Vincekovo, Krndija i Triglav

Prvo ovogodišnje druženje planinara Belišća bilo je 12.01.na našoj stazi. Okupljanje je bilo kod Sv. Ane i nas osamnaest članova krenulo je u laganu šetnju do našeg odmorišta. Tamo smo zatekli veću grupu izletnika koji su kao i mi iskoristili lijep dan i uživali u prirodi. Manja grupa je odmah produžila do vodocrpilišta u Gatu, a veći dio ostao na odmorištu. Loženje vatre i priprema ručka u prirodi je prava uživancija. Grupa izletnika je zaista bila originalna i u kotlići su kuhali sarmu. Druženje uz kuhanje, pečenje i priču je lijepo proteklo. Spremamo svoje stvari ostavljamo uredno naše odmorište, a svoje smeće nosimo sa sobom. Pozdravljamo se sa izletnicima i krećemo natrag prema Sv.Ani.
Vincekov pohod u Međimurju 18.-19.01.pohode dvoje naših članova. Prvi dan posjećuje se Lendava i hoda se po livadnim bregima i vinogradima, te obilaskom kapelice Svete Trojice i staro groblje. Drugi dan je Vincekov pohod hodanje po slikovitim međimurskim bregima prema vinskim kletima iz kojih odjekuje glazba, nudi se naravno vino, kobasice i raznorazne delicije i svi uspješno ishodaju tih 15 kilometara uz vino i pjesmu. To je najmasovniji planinarski pohod u lijepoj našoj, a ove godine je bilo oko 3600 posjetitelja.
U petak 24.01. smo bili nazočni na proglašenju sportaša grada Belišća. Glavni razlog naše nazočnosti je dodjela priznanja za izniman doprinos razvoju i promociji sporta od Športske zajednice Osječko – baranjske županije i Osječko –baranjska županija našem članu Slobodanu Soldi.
Tu istu večer Soldo putuje u Sloveniju, a cilj puta je snježni Triglav. Nemam što reći jer slike će vam reći tisuću riječi.
U nedjelju 26.01. smo u Gazijama na izletu Zadnjega prvoga domaćina HPD „Sunovrat“ Đurđenovac na Krndiji. Iz našeg društva bilo je trinaest članova. Okupilo se oko 200 planinara iz 13 planinarskih udruga. Domaćin nas dočekuje sa pićem dobrodošlice te čajem i masnim kruhom. Nakon pozdravne riječi domaćina idemo na predviđene tri planinarske staze : kraća staza je preko Pijeskova ( oko 2 sata), srednja staza je staza Put dida Račkog (oko 3 sata) i duža je na Petrov vrh ( oko 4 sati). Četvero naših članova odlaze na stazu preko Pijeskova, šestero na stazu Put dida Račkog, a tri člana su lagano šetali svoju dionicu u Gazijama. Vrijeme za ovo doba godine je predobro i mi smo ga iskoristili za hodanje po tepihu od lišća. Pri povratku u planinarsku kuću očekuje nas izvrstan planinarski grah, nastavljamo druženje uz piće i živu glazbu. Pozdravljamo se sa domaćinima i u 14 i 30 krećemo doma da stignemo gledati naše rukometaše.