Planinari na Krndiji i Papuku

Bili smo u Gazijama na izletu Prvi zadnjega domaćina HPD „Sunovrat“ Đurđenovac na Krndiji. Iz našeg društva bilo nas je osamnaest. Okupilo se oko 150 planinara iz 10 planinarskih udruga. Domaćin nas dočekuje sa pićem dobrodošlice te čajem i masnim kruhom. Nakon pozdravne riječi domaćina idemo na predviđene tri planinarske staze : kraća staza je preko Pijeskova ( oko 2 sata), srednja staza je staza Put dida Račkog (oko 3 sata) i duža je na Petrov vrh ( oko 4 sati). Naših petero članova odlazi na Petrov vrh, a svi ostali na stazu Put dida Račkog. Hodali smo dionicama Tragom prvog izleta, Razbijeno kolo, Kolut i dionicom kroz kanjon Lekinog potoka do planinarske kuće. Vrijeme je za ovo doba godine predobro i mi smo ga iskoristili za hodanje po tepihu od lišća , a usput smo imali priliku i brati gljive sunčanice. Pri povratku u planinarsku kuću očekuje nas izvrstan planinarski grah, nastavljamo druženje uz piće i živu glazbu. Pozdravljamo se sa domaćinima i u 16 i 30 krećemo doma.
Naš jedan član bio je na pohodu „Anđina baraka“ u spomen poginulim hrvatskim braniteljima na Papuku, a domaćin je PD „Mališćak“ iz Velike. Okupljanje je bilo ispred crkve Sv. Augustina u Velikoj u 8 i 30 sati. Okupilo se oko šezdeset planinara. Dočekali su nas ljubazni domaćini sa pićem dobrodošlice te pecivom i čajem. Krenuli smo prema Starom gradu i Tauberovim stijenama. Nastavljamo do vrha Lapjak i nakon 3 sata hoda dolazimo do Anđine barake. Nakon druženja, molitve i fotografiranja krenulo se nazad.